nvr-nz.reismee.nl

Bangkok, Thailand

Hey lieve familie! Ik heb eindelijk WiFi dus snel wat foto's erop zetten. Na ~12 uur vliegen (ik kon geen oog dichtdoen, dus dan maar Azië vanuit de lucht bewonderen) om 06:00u Thaise tijd gearriveerd. Alles was geregeld, dus na een uur file zette de taxi me voor een veel te mooi 5-sterren-hotel af. Ik dacht gewoon een nachtje slapen maar het bleek een prachtige kamer te zijn plus een sportschool en zwembad. Daarna een paar uurtjes door de stad gewandeld (35 graden, na 5 minuten had ik het zweet al op mn voorhoofd staan) en 's avonds haalde de chauffeur me weer op om te gaan dineren op een boot die door hartje centrum voer. Na eindelijk wat slaap en een goede ochtend nam de gids me mee op een city tour door Bangkok, waarbij we 3 Buddha tempels afgingen. Van het grootste volledig van goud gemaakte beeld ter wereld tot de grootste tempel (zie foto) en nog even langs het Koninklijk Paleis. Al met al vlogen die 2 dagen natuurlijk voorbij maar ik heb een aardige sfeerimpressie kunnen krijgen. Chaotisch, warm, cultuurrijk en een ware ervaring om mee te maken.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active